tisdag 5 mars 2013

Färg, sol, vår och mycket att göra!





Jag var en snabb sväng på stan i dag och slank in på Gina Tricot. Där var alla linnen, toppar och jumprar i färgerna ovan! Ljuvligt!



Här kommer en liten solig hälsning från mig!


Hoppas ni alla mår bra! Jag har just nu en väldigt hektisk/produktiv tid med inleveranser, kundbesök och planering av butiken! Allt mycket roligt och givande. Det blir inte mycket tid över för annat, dock... Jag skulle ha behövt komma igång med träningen för länge sen till exempel... Men idag. Idag kände jag vårens andetag på min kind i så innan veckan är slut har jag varit ute på min efterlängtade löparrunda, var så säker! ;)





Finfina plastmattor från Horredsmattan. Ring så skickar vi gärna till dig!



Om ni vill hänga med mig på fler ställen än här på bloggen så hittar ni mig på instagram; aratorp24. Och på facebook HÄR! Gilla och dela, du också! 







1 kommentar:

Mille sa...

Hej, mycket trevligt ställe det här.
Kokar vidare ...

Hälsningar
Mille

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin