lördag 14 maj 2011

Vad hände???



Ja, snacka om att känna sig bestulen... Blogger slarvade bort två dagars inlägg och bilder och jag fick en känsla av att ha haft inbrott! Tramsigt, eller hur?

Jag var i alla fall tvungen att om igen lägga in de ljuvliga bilderna på den största altanen jag skådat på länge och jag hittade de ju som sagt i Expressens bilaga Leva & Bo. Vill ni kika vidare och även läsa om den hittar ni den HÄR. Wn härlig mix av sekelskifte a´la Madicken och Colonialstil. Precis min blandning...

Idag har vi haft finbesök i affären. Ett gäng på 14-15 bloggerskor hade åkt med fina PiaSkogslyckan på en bussresa som även innefattade övernattning om jag inte misstagit mig. Jag tror att vi kanske får se mer av denna resan runt om på bloggarna...

Nu ska jag åka och köpa ett kilo smågodis. Jag har besök av mina brorsbarn som även ska sova över! Spännande!


3 kommentarer:

Tulipa sa...

Hej Lena!

Visst kändes det lite läskigt...bloggen som man ger så mycket tid och energi och som man egentligen inte har någon rättighet över!!!

Superfina bilder, wow, vilket ställe alltså!

Må så gott!

Kram Mariette

Skumpa och Spaljé sa...

Jag håller med...men tur att allt finns kvar, hoppas det är bra med dig.

Kram Helena.

Bella sa...

Visst kändes det snopet när inläggen bara försvann, visst löjligt kanske, men jag kände på samma sätt, ett har kommit tillbaka för mig nu... Vi får hoppas på att det inte blir så någon mer gång!

Bilderna från verandan är helt ljuliga!!

Hoppas helgen varit bra

Kramar Bella

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin