fredag 15 oktober 2010

Vilken start!


God morgon allihop! Dagen har börjat ljuvligt med en lååång PW tillsammans med bästa Anna! Jag var lite skeptisk till frosten, men det var helt ok när vi fått upp flåset! Nu strålar solen och lovar ännu en fantastisk höstdag!

I morgon ska jag åka till Kajsa och gjuta betong tillsammans med trädgårdsresegänget! Det ska bli SÅ kul! Vi ger oss av tidigt för att hinna med ett par spännande stopp på vägen hem... Jag tar kameran med mig!

Visar lite bilder på några av färgerna på Robert´s Radio som finns i butiken. De kostar ordinarie 1990.- men nu kör vi 20% höstrabatt, vilket betyder 1590.-!!! Ring eller maila om ni vill ha skickat!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Det låter som du haft en superskön morgon Lena:) Önskar dej en härlig höst helg - kram kram!

hemmahosagge sa...

Härlig morgon! Och jag önskar dig en skön helg! Fin blogg du har, kram Agnetha

Carin sa...

NU blev jag ju nyfiken!!! :D

Kraaam Carin

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin