måndag 26 april 2010

Ny vecka!

Hemma igen och tvättmaskinen går för fullt. Allt blir ju så ofräscht när man varit ute på resa... Hotell är inte kul, oavsett standard. Det är ju inte precis så att det har tvättats och städats här hemma när jag varit iväg heller... Klockan ringde halv sex i dag för William ska ut på APU med en snickarfirma. Så nu får det bli mackor och lunchlådor ett tag framöver. Vart tog min lille lintott vägen?

Efter denna helg är jag så full av idéer och inspiration att det kliar i fingrarna att sätta igång och jobba! Tjoho vad kul! Underbart med ett break, kurs och möten med fantastiska, kreativa människor! Måndagar är så fulla av förväntan inför veckan och plötsligt är det fredag igen. Känns det igen? Ha en underbar dag i våren!

2 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

härliga skor! här kryper det lite i kroppen på att få fota lite, har fått min efterlängtade kamera...är dock lite besviken för jag tycker inte skärpan blir ok. Måste prova mig fram, kanske bara är något med inställningarna...dålig fotograf kanske? hum...ha en bra dag mvh semlan

My coastal home sa...

Vilka läckra skor!! Hoppas att du får en fin start på veckan! Jackie

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin