torsdag 22 april 2010

In the city...



Jag har landat i Stockholm och har hunnit med en del trendspaning, kändisspaning och värsta snöovädret på vägen hit.
Första stoppet var på Zetas i Kungens Kurva. Där åt jag en supergod macka i det mysiga fiket med fårfäll under rumpan och Klippanpläd över knäna. Bredvid mig satt naturligt undersköna Emma Wiklund. Minst lika fräsch som jag... Efter det gick färden till Zandvoort i Nacka. Fin butik med MYCKET av mina märken.
När jag kommit in till stan, parkerat och bytt rum tre gånger (Magnus Uggla, släng dig i väggen) och gett mig ut på gatorna sprang jag på Marcus Birro (bokstavligt) och blev insläppt i en butik av Bingo Rimér. Tyckte han zoomade in mig. Eller nej, kanske inte... Jag hann med en tur till Mathilde på Biblioteksgatan, Bruka och Sturegallerian. Nu ska jag få i mig lite mat och ladda inför morgondagen!

Hörde ni varför man inte kan flyga till norra Amerika just nu? ...för där ligger All aska...

3 kommentarer:

Linruz sa...

Hihi värsta kändis svepet ju!!!
Är ngt avis på ditt Zetas besök.
Kram Lina

Inte bara mamma sa...

Ha ha All aska ha ha ha ha ha

Liselotte

Strandkullen sa...

den var bra*ler kram strandkullen

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin