tisdag 17 november 2009

Åre

Idag har jag sålt en hel inredning till ett nyrenoverat hus i Åre. Oj vad jag också vill ha ett nyrenoverat hus i Åre... Det var några år sedan vi var där så jag tror att det har ändrat sig en del, men jag älskar Åre. Och eftersom det är några år mellan varven kanske det är onödigt med ett eget hus... (ja, ja drömma kan man väl?)
Har ni något favoritställe i vinter?
Nu är klockan sju så jag ska stänga igen butiken och bege mig hemåt och laga mat åt mina män som är vana vid den traditionella könsfördelningen där männen lutar sig tillbaka och kvinnan lagar maten och städar och tvättar och jobbar och...

3 kommentarer:

Sassa sa...

Lena,
Jag vet hur det har varit. Men nu är båda mina söner stora och duktiga i köket för tjejerna nu för tiden ställer inte upp som vi gjorde!!
Hoppas att det blev en god middag!
IKEA inlägget blev lite dubbelbottnat!
Fattar inte hur de kan sälja vissa saker så in i norden billigt!!
Vad roligt det måste vara att ha en riktigt fin tyg-och inredningsbutik!!
Min är mer i mini-size och jag har ju mitt jobb i skolan också! Hu r startade du och när? Du verkar hur duktig som helst! Kram från Sassa

Jenny sa...

Hej Lena!
Åh vad kul att få inreda ett helt hus i Åre!! Ja, att få äga ett hus där hade inte varit helt fel även om jag aldrig åker skidor;)

Ha en trevlig kväll "hemma vid spisen", hihi!

Kram Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

Haha det sista var bra, ungefär lika här vännen....Ja Ullaredet, vilket folk och vilket program. Vi asgarvar hela tiden...Åh vad kul för dig att sälja till ett helt hus i Åre, stort GRATTIS.....
Kram till dig/ A

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin