måndag 24 november 2014

Höstens snyggaste...






...lägenhet är till salu på Kungshöjd i Göteborg. Säljs via Entrance Mäkleri som stylat och fotat så det slår gnistor om det! Fler bilder och mer info hittas HÄR. Otroligt stylish....







Just nu sitter jag här och undrar hur jag ska bära mig åt att gå ner femton, tjugo år och bli singel så jag kan köpa mig denna drömmen till boende... Den har ju allt man kan önska och lite till. En av ytterst få lägenheter jag sett där jag kan tänka mig att bara flytta in. Eller kan jag övertala sonen, kanske?

Risken finns att den kommer att ta varvet runt bland bloggarna och Instagrammarna så detta var kanske inte första gången ni fick se den. Antagligen inte den sista heller...




Nu lite nykokt risgrynsgröt, den första i vinter. Doftar ljuvligt från köket...





...och på tal om Instagram: aratorp24....








Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin