fredag 18 oktober 2013

BETONG


Mumsig mix av betong, svart och trä.


Vi har tvålar från både L:A Bruket och Savon de Marseille med den rätta apoteksstilen!



Vi har frotté i både linne och bomull!


Gammal mjölkpall, calligrafipensel (även den gammal), urna och fårskinn finns i butiken!



Hörni, nu laddar vi för en härlig lördag på jobbet och på söndag drar vi till Rom (som i Italien) några dagar! Jag har haft så mycket omkring mig att jag inte riktigt har hunnit tänka på att vi ska åka dit... Men på söndag får jag smaka Italiens glass, pasta, pizza och kaffe för första gången och jag längtar massor! Är det någon som har något hett Rom-tips så dela gärna!!!


Nu. Bed time.





1 kommentar:

Kristina sa...

Hej! Ny bloggläsare här:) Kolla in parfymbutiken "Roma Store" i Trastevere. Den ligger på Via della Lungaretta 63. De har ett fantastiskt utbud och ligger i ett jättemysigt område! // Kristina

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin