fredag 6 september 2013

HAPPY LIGHTS








God kväll raringar!


Jag sitter i min ensamhet (när det vädras fotboll på TV försvinner grabbarna som en avlöning) och jobbar undan det sista innan väskan ska packas inför min tripp till.... PARIS i morgon!!! Så kul det ska bli!

Men innan jag åker måste jag berätta att vi fått in en stor sändning HAPPY LIGHTS till butiken! Finaste ljusslingan till hemmets alla rum med 20 lampor, tre meter lång och i sex, sju färgställningar!!! Pris? 299.- och två för 500.- HELA SEPTEMBER!!!


Trevlig helg på er! Nästa gång vi hörs sitter jag på en uteservering med dragspelsmusik i öronen, vin i glaset, ömmande fötter... och ömmande konto! ;) Louis Vuitton here I come!


See ya!




Pssst... For instant update at Instagram: aratorp24








Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin