fredag 31 maj 2013

Halloj alla!




Heeeej!

Jag är tillbaka efter min helt ofrivilliga bloggtorka! Lusten, en resa till Mallis och mycket jobb har kommit emellan.

Hoppas ni kan hitta tillbaka till mig igen, allihop...








...med ny lins i kameran som kanske ger mig fotolusten tillbaka! Hoppas... 





Förresten - vi kör en drive här i butiken under juni månad! 

25% rabatt på all textil från Nyblom & Kollén!!! 

Fräscha dukar, löpare, handdukar och mattor i massor av färger - alltså inte bara blått och beige som på mina bilder! Välkomna till oss och fynda somriga nyheter till ditt hem!


Nu ska jag gå igenom bilderna från Mallis. Återkommer om det, hörni!

Ha en fin eftermiddag så länge! 
Puh, varmt idag!





1 kommentar:

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Klart vi hittar tillbaka:-)
Ser fram emot några Mallisfoton här på bloggen! Hoppas ni hade skön vecka även om vädret kanske var lite från och till eller?!
Trevlig helg!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin