onsdag 6 februari 2013

Och så lite Bloomingville...



Ja, de kan de också... eller hur???

Råa träytor, rotting, trasmattor och guldmetaller gör att Bloomingville hänger med i svängarna och vi har naturligtvis köpt ett lass även här... Hur ska vi få plats?? Det undrar jag varje år men hittills har det ju gått bra...




God morgon snyggingar!

Vi tillbringade gårdagen på möbelmässan och ska dit idag igen. Denna dagen är även vikt åt BRUKA och Pelle Vävare. Två trevliga besök som inte blev av vid Formex, dels pga min influensa och dels för att jag inte hade bilen. 


Jag måste berätta om världens gulligaste! I går kväll knackade det på dörren till hotellrummet strax innan vi skulle gå ut för en bit mat (det blev en Biff Rydberg på PA&Co - en klassiker) och en "natterska" frågade om allt var till belåtenhet och gav oss en liten konjak och en bit mörk choklad. Hur sött? Var vi bor? På Elite Eden Park.


Nu hotellfrulle. Och det är ju inte dumt alls... 




Pssst... Vet ni... Det kom 30-40 familjer på visningen av "mitt" stylade hus och det är braaaaa... Sjukt kul! Heja heja! Ring eller maila gärna för offert om ni är på väg att sälja - grymt värt varenda krona!










1 kommentar:

Malin`s Diner sa...

Ja, det finns så mycket fint. Har tyvärr inte varit i er butik ännu, men hoppas kunna ta mig dit nån dag.

I november öppnade jag en liten gårdsbutik med inredning i lantlig/marin stil i Glommen utanför Falkenberg. Svårt det där med vad man ska köpa in till butiken. Vill ha allt, men det funkar ju tyvärr inte, för man måste visst betala för det...

Kram Malin

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin