torsdag 2 augusti 2012

Ett ess i rockärmen...




Den suuuuperfina blocktryckta duken som jag skrev om häromdagen har såklart inte dykt upp bara i blått - fast jag hade nog klarat mig ändå... Den har ju också kommit in i fyra andra varianter som också är lite to die for allihop...
Svart/beige och beige/röd/svart (hur fin är inte den till jul då???) finns i samma storlek - 150x220.

Pris? 329- Jag vet. Löjligt billigt...



Efter en fullspäckad dag tog vi våra grabbar (som hjälpte oss att leverera ett svintungt stoooort skåp och en tresits svängd Howardsoffa - inte lätt den heller - till kund i eftermiddag) och åt en riktigt god middag på Restaurang Villastaden. Hörrni. Ni är alla värda en middag där. Glöm inte det. Så nöjd och mätt efter god mat och tre glas rosé säger jag nu gonatt! 




3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

Blev så glad när jag läste att du kommer att ta in Tine K, när kommer du få in det sortimentet?

Tacksam för svar

Välkommen Hem! sa...

Oh lala så fint!
Kram ,Judita

Villa Humlebo sa...

Hej Lena!

Har du Artwoods surfbräda i sortimentet, eller kan du ta hem den? Pris??

Varma Hälsningar Mia

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin