torsdag 19 juli 2012

Nytt bord!!!





Idag har vi fått in ett nytt bord i butiken! En gedigen pjäs på något hundra kilo i frans lantstil med två lådor i sargen. Iläggsskivor finns att köpa till om man behöver! 

Storlek? 190x95 cm 
Pris? 6000.-

Vad säger ni? Kärlek? Oh yes...


Psssst... Stolen med kryss i ryggen är också ny. 1295.-

Hur jag har det annars? Ja, med tre-fyra gånger så mycket kunder och hälften så mycket personal så fattar ni va? Hoppas inte paniken lyser i ögonen och att svetten blänker i pannan... Tur man älskar sitt jobb och sina fina kunder!!! Tjohooo nu måste jag rusa!




2 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Så snyggt! Älskar de andra stolarna också! Hoppas du snart får lite ledighet!!
Kram Anna

Stjärnor & Champagne sa...

Champagneeeeeeeee!!!!!! Mer åt folket tycker jag:) Hm jag vet att du gillar vädret men kanske inte alltid hihi:)) Har du fått tag på några glas åt mig? Krammmmm A
Ps när kommer ni hit?

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin