fredag 20 januari 2012

Story Hotel







Denna gången har jag valt det lilla rummet de kallar "The Bathroom" och passande nog så har jag badrummet bakom en glasad vägg bredvid sängen! Detta rum kräver kanske att man reser ensam eller med någon man inte har något emot att se i duschen, men visst är det coolt? Jag äääälskar Story - från Macdatorerna i lobbyn till det färska surdegsbrödet på frukosten som man äter på porslin från Agneta Levijn. Snygg färgsättning, råa ytor och avdragna tapeter, heltäckningmattor i murriga färger, originella handfat (olika överallt) och gulddetaljer. Sist men inte minst: Lovisa Burfitt på väggen.

Och hörrni. Det ligger granne med PA & Co. Bara det.




3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Ja det är så coolt! Vad roligt att du visar bild från ditt rum.

Jag fick visst med en bild från Story idag jag med...men den tog jag i höstas!

Kram och hoppas det blev en riktigt god frukost. Hotellfrukostar är så goda. Levijns porslin älskar jag!

yanmaneee sa...

yeezy boost 350 v2
kyrie 6
vans shoes
hermes
moncler jackets
ferragamo belts
balenciaga shoes
moncler jacket
nike sneakers
kobe 11

nuto sa...

Full Report good quality replica bags see this here bag replica high quality try this website bag replica high quality

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin