onsdag 23 november 2011

Inköp och inspiration





Efter att ha varit hos Nyblom & Kollén i går för vårinköp (som för övrigt var helt ljuvligt) levererade jag två stycken lampor till centrala Göteborg och då var jag ju också tvungen att gå en inspirations-sväng på stan eller hur?? Bilder på detta? Nope. Batteriet var så klart urladdat när jag skulle fota i N&K:s visningsrum...

På NK-inredning frontar de med det fina märket Shyness och det hittar ni ju även i mina hyllor! Underbara produkter i finaste bomull (och ull i plädarna) med de mest genomtänkta detaljer!

Vi kör ett bloggerbjudande på 20% på hela sortimentet från Shyness fram till jul!

Vad jag hittade på i går kväll kan jag däremot visa er lite senare... Nu måste jag rusa för att förbereda två skyltfönster inför julskyltningen på söndag!


3 kommentarer:

Viè a la campagne sa...

Så fint! :) Vackra textilier!!

Coolaannna sa...

Åh, så mycket fint!!

MAn blir helt tossig!

Kram Anna

Lotta sa...

Verkligen fint. Blir sugen!!

Kram

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin