måndag 24 januari 2011

TREHUNDRATUSEN...


Besöksräknaren tickar på och har i dagarna passerat 300 000 och DET är ju naturligtvis en alldeles lysande anledning att utlysa en TÄVLING!

Använd bilden för att länka från din blogg till tävlingen, skriv en kommentar till detta inlägget och gå in och gilla Fritsla Tyglager på Facebook (här) så är du med och tävlar om en ROBERT´S RADIO i ljus denim värd 1990 kronor!!!

Jag drar en vinnare på Alla hjärtans dag den 14 februari! LYCKA TILL!


Psssst.... Jag har det lite körigt just nu - bloggen blir lidande - men snart är jag på banan igen och då "hörs" vi...


197 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Astronomiska siffror!!!! Klart man vill vara med och tävla om Robert!
Fixar länkningen i ett nafs...
Kram Pia

Att vara någons fru sa...

Världens snyggaste radio tror jag bestämt.

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Grattis till 300000 besökare!
Självklart vill jag vara med i din utlottning, länkar och gillar på facebook.
kram
nina

Anonym sa...

300 000 är ingen dålig siffra!
Självklart vill jag vara med och tävla om den snygga radion!
Ta det nu lugnt och stressa inte ihjäl dej <3

Anonym sa...

Åh, vill va med och tävla!!
GRATTIS till alla besökare!
Ursnygg radio!
Hoppas på tur!
hälsningar!
Carolin.

Vita Falkens Lantliv sa...

Klart jag tar chansen att vinna:) Länkar och gillar!

Lotta sa...

Grattis!!
Vill gärna vara med i utlottningen av denna fina radio!!
Kram/Lotta

Marias Collage sa...

Grattis, vilka siffror!
Många som gillar att läsa om härlig inredning :)
Det är ju en riktig drömradio, perfekt att ha vid arbetsplatsen eller på köksbänken hade den passat toppenfint.
Länkar såklart i min blogg, och är redan "gillare" på FB!
HA det så gott!
Kram Maria

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Tjusig radio! Klart man vill prova lyckan!! Länkar förstås men är inte facebook-medlem och önskar inte bli heller, annars hade jag tryckt "gilla"!! Kanske man får delta ändå?!
Hoppas solen fortfarande skiner inombords efter resan, lite sämre men den varan på hemmaplan annars?! Januari är kanske inte Sveriges solsäkraste månad:-)
Ha en toppen dag!
Kram Anna

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Vilken premie!!
Jag är med, ska göra ett försøk o länka in til mig ;o)=

Krem Anna

Anna Bengtsson sa...

Hej!
Grattis till dessa fantastiska siffror! Inte konstigt med tanke på vilken inspirerande blogg du har.Klart att jag vill vara med och tävla om denna fina radio.
Hoppas nu på tur :-)
Anna Bengtsson

Erika i Villa Lilja sa...

Ohhh, jag vill vara med. Nu har jag gillat på FB, lagt in den fina bilden på min blogg, skrivet en kommentar här och nu håller jag hårt båda tummarna för att jag ska vinna!!!
Fantastiska siffror men förstår fullt ut, alltid lika roligt att komma hit.
Kram Erika

Carin sa...

Hallå vännen! Klart jag vill var med och tävla om denna "pudding" En egen Robert... Skulle sitta som en smäck i köket i Finabo!

"Gillar" gör jag ju redan... :D Länkar från mig...

Ha en bra dag! Kram Carin

Cecilia sa...

En sådan fin radio hade varit fantastisk fin i vår tvättstuga som inte riktigt är färdig ännu! Jag länkar från min blogg och gillar på FB!

:o) Cecilia

Mys och hemtrevnad sa...

jag vill gärna vara med och tävla men grejar inte riktigt läkningen...kramis semlan

Anonym sa...

Såklart jag vill va med o tävla! Den skulle bli så fin i vårt nya kök. Vårutflykten måste gå till Fritsla, verkar spännande. Kram annicahildingsson@hotmail.com

japp sa...

Hejhej.. jag är såå gärna me å tävlar om denna snygga radio.
Hoppas du inte tar ut dej helt.. de ska ju vara roligt å blogga me.

Har även gått me via Facebook..och länkar via min blogg..kram Helén.

Ingalill sa...

Hej igen!!!
Självklart vill man väl vinna denna UNDERBARA radio!!! Har gjort ett inlägg och gillat på Facebook!!

Ingalill

Anonym sa...

Toooodelido! Vill också givetvis vara med o tävla om den fina radion! Roligt att läsa din blogg o förstår att du haft en kanonskön Thai'semester! Skönt med sol och bad! Kram Marina Welin

Agnes och Vendela sa...

Visst!vill jag vara med i din tävling...fint pris....är redan följare....ska länka så klart...o håller tummarna.

kram Agneta

Linnea sa...

Jag gillar jättemycket och länkar också. :)

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis till alla besök!
Jag är gärna med i utlottningen av en ursnygg radio.
Länkar från min blogg och gillar på FB.

Kram Marie

Erica sa...

Spännande med tävling!

Jenny sa...

Hej Lena!
Ojojoj vad många besökare, grattis!

Jag är gärna med i utlottningen, vilket superduperfint pris du lottar ut, en Robert, inte illa:)

Jag länkar med bild hos mig, gillar redan Aratorp på Fejjan;)

Sköt om dig!

Kraam Jenny

Stina sa...

Grattis till en superbra blogg! Länkar och gillar.....

Trevlig kväll!
Stina

Det vita dårhuset sa...

Ja men snälla du...SJÄLVKLART vill jag vara med om detta :) Har velat ha en Robert i mitt kök länge nu!! Vägrar sätta in någon annan än Robert så jag får verkligen hoppas på turen hos dig :)

Kram Erika

Det vita dårhuset sa...

Och naturligtvis:
Grattis till alla besökarna!

Jenny sa...

Grattis, vad roligt med så många besök. Fin blogg ger ju många besök ;)
Klart jag vill vara med och tävla, så snygg radio! Gillat och länkat!
Kramar Jenny

ååååååååå sa...

Hej! Wow!! Vilken tävling! Jag som alltid önskat mig en i just den färgen.
Har tryckt på gilla! Och länkat från mig! =)

Kram Verra

Annas Lycka sa...

Är ju redan fb polare ;) Haha Men länkar gör jag såklart.


Stort grattis till alla dina läsare. Så roligt!!Kram Anna

Mira sa...

Så fin radio! Heilt nydelig!

Gratis forresten!

Klem fra Mira.

Anonym sa...

jag vill också vara med! Katariina

Boviksmarinan sa...

Hej hopp!!
Du har en otroligt fin blogg & jag följer den hela tiden. Att äga en tjusig Roberts Radio & ligga i hängmattan i sommar vore inte helt fel:-) så snygga!!
Vill gärna vara med & länkar till mim blogg.
Kramis Linda

helene unosson sa...

Vill jätte gärna vara med och tävla om en robert radio har inget egen blogg och är inte medlem i facebook hoppas det går bra att vara med och tävla ändå. Jag tänkte komma och besöka din butik i morgon läste att det var fullt av vår nyheter så det låter lovande.

Anonym sa...

Grattis till dina siffror :)
Jag är med och har länkat från min blogg och gillar på FB. Kram Mystjejen

Unknown sa...

Oj, herregud, vad mycket folk som har varit här och besökt bloggen!! Stooort grattis!!

Och självklart vill jag vara med och fira, då jag ju faktiskt är en av alla dessa som tittar in :)

Uppfyllt alla kriterier som behövdes för att vara med, nu håller jag båda tummarna för vinst!!

Stor kram!

Kikki sa...

Hittade hit via en vän! Gillar bloggen och alla tyger på hemsidan. Tror jag måste kolla lite mer..
Kram Kikki

Fina sa...

Jag är helt klart med på en Roberts radio tävling! Länkning och gillning är fixat :)

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om en Robert, de är verkligen urfina. Har tryckt på gilla och håller nu tummarna!

Kramis Åsa D

IKT i min vardag sa...

JAAA vad kul! Både med tävlingen och besökarna :)
Dregglar efter en Roberts...

Länkar och gillar såklart!

Kram Linda

Änglarnas hus sa...

Wow!! Ett varmt grattis till alla besök! :)

Jag länkar hit och "gillar" gör jag också!!

ha det gott! Kram Sanne!!

Hem ljuva hem sa...

Självklart vill jag inte missa denna härliga tävling, vilken nostalgitripp den fina radion ger mig.
Länkar och är gillare på Facebook.
Så nu är det bara en massa tur som gäller.
kram Anneli

AnnapåGrönkulla sa...

Grattis till så många besökare :) Jag vill självklart vara med och tävla om min drömradio... Har gillat på FB och länkat har jag gjort här i högra spalten:
http://annapagronkulla.blogspot.com/

Håller nu alla tummar och tår tills alla hjärtans dag!
Ha det gott.

Anonym sa...

Wow, 300 000, det var inte dåligt. Grattis! Vill självklart vara med och tävla, vilket fint pris! Har även gillat på fb. Hoppas på tur!

Kram Malin

malinwennroth@hotmail.com

Emelie sa...

Tjoohooo!! Vill oxå hoppas på lycka i en Cool Radio Tävling!!
Vårkram

Helene sa...

Grattis till alla dina besökare!
Vill gärna vara med och tävla om den snygga radion. Skulle bli bra att ha i köket när middagen ska lagas! Har inte FB men länkar hos mig!
Kramar, Helene

Anonym sa...

Hej
Oj oj vilka siffror, Grattis.
Chansen att vinna en radio vill jag inte missa. Ska leta upp och gilla på facebook med.

hälsningar Katarina
kasoderman@hotmail.com

Ann-Sofi sa...

Kul med så många besökare =)
GRATTIS
Gilla er på Facebook var det länge sedan jag gjorde och länkat på min blogg har jag gjort.
Så nu håller jag tummarna för att jag vinner den fina radion som jag ska ha i köket så att matlagningen går som en dans ;)

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag har inte fb men hoppas jag får vara med ändå. Har länkat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/14-februari-vinn-radio.html

Spacegirl_@spray.se

Eddan sa...

Grattis till det stora antalet besökare :-)!

Jag länkar, gillar på FB och håller tummarna ;-)!

Kram kram

anette sa...

Jag har ju ingen blogg....kan inte länka. Men vill ändå vara med och tävla! Var rädd om dig Lena, det finns bare en av dig och det är du. Lyssna på din kropp när den säger att du behöver vila. kramar

SollenkrokaBy sa...

Hej,
Såklart vill jag oxå vara med i tävligen!
Älskar det retro i Roberts radio. Ser mig själv ta med den ut i trädgården som en gammal transistorradio... Ljuvligt!

MVH
Veronica

Inredningsgalen sa...

Shit vad coola de är, klart man vill tävla! Har ingen radio här hemma så det hade ju passat perfekt. Massor av fina färger att välja mellan!
Håller tummarna fram till alla hjärtans dag o hoppas på vinst!!!!!

inredningsgalen@hotmail.com

sandra sa...

ÅÅÅ vilken vinst! Och många besökare har du haft, grattis!

Länkar, gillar och kommenterar så hoppas hoppas hoppas jag att jag vinner.

Mvh Sandra

Kerstin B sa...

Klart man vill lysa upp vardagen med en så fin radio, håller tummarna.

Anna sa...

Wow, grattis!
Radion är såå fin, jag vill självklart gärna vara med och tävla. Har ingen blogg men "gillar dig på FB" :)

~Anna~

Unknown sa...

Klart jag vill vara med, har länge önskat mig en sådan köksradio.
Länkar såklart från mig.
Kram Ing-Britt

Vårblomman sa...

Klart man vill vara med och tävla.
/Frida

Vardag och flärd sa...

Kära nån så många besökare! Och så många som vill tävla!
Jag vill också tävla så jag länkar och gillar.
Ha en fin helg!
Kram Eva

Livingroom sa...

Grattis! Hänger med i utlottningen och länkar med bilden samt "Gillar" på FB!

Photo by Maria sa...

Wow så många besökare.. Kul!!! :-)

Jag vill så klart vara med och söka lyckan om en läcker Robert's radio..
Jag har klickat gilla på fb och jag länkar från min blogg..

Kram Mia

Carina sa...

Grattis till besöken...och här hittade en till hit på köpet ;)
Nu längtar jag till sommaren och tänk att ligga i hammocken och vifta med tårna och lyssna på radio :)

Designe sa...

Hej! Vilka supersnygga radioapparater! Vill såklart va med och tävla och lägger bild med länk hos dig! Har varit och "gillat" på facebook oxå men med namnet Lisbeth! Hoppas på tur! :)

Maritas Maskor sa...

300.000?? Jösses så många!
Men klart att en så fin blogg gillas av många där ute!
Självklart vill jag vara med och tävla om en Roberts radio! Skulle vara en dröm att ha!
Och jag länkar från min blogg!

Lindas värld sa...

Grattis!
Självklart vill jag vara med och tävla om denna fina radio!!
Ha en fin dag!
Linda

Stjärnor & Champagne sa...

Yes nr 66 är jag, kanske blir tur:) Jag är gärna med, länkar + går in och gillar på FB.
Stor kram Anne

Systrarna Virrpannor sa...

Grattis till de fina siffrorna :)

Vill gärna vara med och tävla, så jag har både gillat och länkat och skrivit här, så nu hoppas jag på vinst!

Kram Mia

Sandra Jonsson sa...

Jag vill med meee! Nu ska jag hålla alla tummar o tår

Anonym sa...

Hej!

Hittade hit till din fina blogg via Atelje Skogslyckan.

GRATTIS till de otroligt många besökarna!

Vill gärna vara med i din utlottning om Robert och tar 1 lott. Har också gillat på Facebook.

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

care69 sa...

GRATTIS!

Jag är gärna med!

Har gillat (C Regn) och länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/01/14-feb-vinn-en-roberts-radio.html

care69(at)live.se

Annas tipsblogg sa...

Vill supergärna vara med och har tipsat om tävlingen http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/01/radio.html

Gillar på FB - Anna Lundkvist

Miss Linda sa...

Vilket FANTASTISKT pris ♥

Har ingen egen blogg men har tryckt på GILLA på FB ♥

Imponerande siffror :)

Önskar Dig en fin dag // Kram Linda

Mia sa...

Härligt !
I nya köket passar ju Roberts Radion perfekt
www.turagarden.blogspot.com

Kram Mia

Ljusa vardag sa...

Jag är hemskt gärna med i tävlingen. Cool radio! Jag håller tummar och tår. Mvh Anna

Sandra Larsson sa...

Länkar och gillar på FB

http://mittlivitankar.blogspot.com/2011/01/tavlingsugen.html

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Jag är så klart med och tävlar!! :)

Länkat på bloggen
http://tesked.blogspot.com/2008/01/de-tavlingar-jag-tavlar-i.html

Och gillar på FB - Magdalena Svartlok

Linda sa...

Jag är gärna med och har länkat här och gillar på fb(Linda Stjernström)

http://lindatavlar.blogspot.com/2011/01/radio-142.html

Evelina sa...

Klart man vill ha Robert hemma i köket.
Jag har länkat och är med och tävlar!!

Unknown sa...

jag vill vara med=)
har gillat på fb Emma Roos
och har länkat på min blogg http://bitskemma.blogg.se/2011/january/radio14feb.html

=))

Unknown sa...

Allt är fixat, länkar härifrån
http://www.vindsromantik.blogspot.com/
Håller tummarna

Kram Maggan

Fröken Grön sa...

1) Länka - check!
2) Gilla - check!
3) Kommentera - check!

Oj, vad jag hoppas på tur nu!

/Anna-Karin

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Oj! ar dock full förståelse att det tickar på...mysig blogg! :-)

Klart att jag vill vara med och tävla...vem längtar inte efter en Robert?! Hi hi!

Ha en trevlig sondagskväll!
//Lina

P.S Länkar förstås!

Anonym sa...

Vilket snyggt pris! Jag är självklart med. (:
Har länkat här: http://hansmunmotminhud.blogg.se/?tmp=30190614 och har gillat dem inne på fb under namnet johanna sofia louise helgesson.
Kram Johanna-Sofia
mungipa@hotmail.se

Anki K sa...

Oj vilken snygg radio den vill jag var med och tävla om..

Grattis till 300000 besökare =)

Jag har länkat från min blogg http://worthlesslines.wordpress.com/2011/01/30/aratorp/
Och gillat på facebook Anki Karlsson

Norrfrids Eija sa...

Vilken drömvinst! Gör ALLT för att vinna denna juvel, länkar till min blogg och har redan gillat på facebook för maximal tur!
Eija

Vitacharmen sa...

Länkar och gillar på en gång! Klart man skulle önska en chans på att vinna en ROBERT - denim som skulle passa så grymt i mitt kök.

Skumpa och Spaljé sa...

En sådan skulle jag vilja vinna, ha i mitt kök.

Kram Helena.

Karolina Andersson sa...

Grattis till så många besökare!

Vi behöver en färgklick i köket så jag har både länkat och gillat då jag gärna vill vara med och tävla.

Hälsningar Karolina

Hemma hos Razzel sa...

Vilket superfint pris!! Och fin blogg! Länkar från min sida och sätter mig och håller tummarna!!

Susanne sa...

Värt att fira förstås.
Inspirerat till din tävling på min blogg och gjort vad jag ska på facebook. Nu är bara till att hoppas!
Vänligen Susanne

Anonym sa...

vem vill inte vinna en sådan skönhet? jag vill i varje fall!

kram jenny

jennyberglund2@hotmail.com

Malin - Ebbas änglar sa...

Detta vill jag INTE missa!!!

Länkar & 'Gillar'

Håller mina tummar hårt!!!

Kram Malin

Uttan sa...

Grattis till SÅ Många besökare!

Klart vill också Jag vara med och prova lyckan :) Så fint pris.

Jag har länkat i högerspalten på Min Blogg och Gillat också

Nu ska Jag kika vidare här hos Dej!

Kram!

Madde sa...

http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2011/january/tavla376.html
Har gillat på FB Madelene Elisabeth Jacobsen

Grattis till dig! :) o Håller tummarna för mig!
madeli@hotmail.se

Anonym sa...

ÅÅÅ viken fin radio!!! =) Den skulle passa så bra i mitt kök!! Hoppas att turen är på min sida!
Självklart gillar jag på facebook!

Hälsningar Annelen
lillalen@hotmail.com

Det Vita Drömhuset sa...

Oj, 300000 besökare!!!! Hur gör du??? ;)
Jag är givetvis med och tävlar!

kram Åse

Maria Paulsson sa...

jag är med och tävlar!
så otroligt snygg radio!

http://mariiap.blogg.se/

Kerstin sa...

Jag är med i tävlingen och jag har länkat till din sida från min blogg(jag lyckades för första gången!)och jag har gillat på Facebook

Livet är Underbart sa...

Grattis till 300 000 besökare! Inte konstigt (!) tycker dock jag. Denna vinst skulle passa i vårat kök då den gamla började ryka i förra vecka (?) Har gillat (som livet är Underbart blogg9 och länkar från mig. Håller tummarna=) Kram kram

Solgården Butik och Café sa...

TJOHOOO
VILKEN TÄVLING
I´M IN
KRAMIS/SOFIA

Ewa`s Galleri sa...

300 000 helt otroliga siffror
Klart jag vill vara med och tävla,länkar hos mig och gillar på facebook

Bollan sa...

oj hur har jag kunnat missa detta att ni har en blogg, har redan lagt till er i min blogg lista. och
en radio vem vill inte vinna de!

kramizzar

Anonym sa...

Grattis till fin blogg med massor av besökare:) vill väldigt gärna vara med och tävla om en urfin vinst! Hälsningar Anna utan blogg och utan fb (annapanna77@hotmail.com)

charlotteh sa...

Jag tar chansen och försöker vinna denna fina radio. Om jag vinner tänker jag dock ge den till en vän som betyder väldigt mycket för mig och som jag vet verkligen skulle uppskatta det. Jag gillar såklart redan er på facebook.

Anonym sa...

Hejsan
Vilken tävling!!!!
Jag deltar gärna och lägger genast upp på FB
Hälsar
Lena i Kalmar

lena.idbrant@telia.com

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon!

Vad härligt med så många besökare!

Det är klart att jag vill varamed och tävla så räkna med mig och glöm inte bort att jag är med :)
Fixar länkningen

Ha en fin tisdag!

Kram Sirpa

Anonym sa...

Gratulerer med et fantasisk antall besøkende!! Superfin radio -kan man være fra Norge?? Liker på FB, og synes du har en veldig fin blogg!!
Ta vare på deg selv!
Klem fra Kjersti bloggløs!

moimukulatt sa...

Shit vad coolt.
300 000 det är ju hur många som helst!

Roberts Radio är ju oxå jätte coolt.

Vilken vinst alltså.

Hoppas hoppas på att för första gången vinna något.

Jag kommenterar,länkar i bloggen och gillad på FB. Klart!


Kram Magda

Cajsas Faster sa...

Grattis till alla läsare! Är rätt ny hos dig men hoppas förstås på tur:) Nu ska jag länka och gilla// Marie

MalinHannasmamma sa...

Måste vara skoj när så många läser vad man skrivet.. Även fast man mest kanske skriver för sig själv... Tack för att jag får vara med och dela ditt "äventyr" :) Ser fram emot många fler...

Nanna sa...

Hej jag är gärna med och tävlar!! Har länkat från min blogg här: http://syochsa.blogg.se/2011/february/tavla-om-en-radio.html och jag gillar på facebook!!!

Tanja sa...

Hmmm...jag vill absolut ha den fina radion. Är dock inte facebookanvändare av princip...men jag har länkat i min blogg, i sidebaren ;)

Elina sa...

Wow, jag vill gärna vara med i utlottningen! Har länkat och gillat och bett till högre makter!

Vita rosor och förgätmigej sa...

Åh, vilken underbar blogg du har! Blev så glad när jag hittade hit. Tur att du hade tävlingen. :0) Man får gratulera till dina 300000 besökare! Kan dock inte förstå hur jag helt har missat din blogg. ;0)
Självklart vill jag vara med och tävla om en radio. Länkar, gillar och kommenterar!

Kram/ Anna

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohh, vilken dröm att få chansen att äga en så fin radio. Jag länkar och är gärna med

Kram Teres

Husmora sa...

Grattis med så mange besøkende!!
En slik RADIO vil jeg også ha!!
Så jeg blir med på denne.
Linker til siden din fra bloggen min også:)
Likar også siden din på facebook:)

krams

Hemmet i Vitt sa...

Självklart vill jag vara med i Tävlingen, precis som alla andra och hoppas på lite tur :D

Anonym sa...

Hej. Har varken blogg eller facebook men kanske kan man vara med och tävla ändå.
Hoppas på tur.
Kram Maria

Nyanser av vitt sa...

Grattis till alla besökare. Hittade dig hos Jenny på Kråkered. Lägger mig som följare så jag hittar hit igen.
Kram Agneta

Skogsdoft & havsbris sa...

Grattis till alla besökarna! Jag vill gärna vara med och pröva lyckan i utlottningen av den superfina radion, håller tummarna håååårt... Länkar från min sida.
Ha det så bra!

LIVSGLITTER sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om denna "världens sötaste" radio!

Här har jag länkat: http://livsglitter.blogspot.com/2011/02/tavling-roberts-radio.html

Och gillar på FB =D

Ha de bäst!

Trädgårdsgatan 6 sa...

Gaahhh, va underbart kul med tävling, klart man vill va med. "Länkat" och "Gillat" är det också =)

Kram / Maria

House number 15 sa...

Hej igen!

Lämnade jag kommentaren på fel inlägg? Men såklart vill även jag vara med på utlottningen av supercoola radion.

Ha det gott!

Kram Christina

Marie sa...

åhhh klart man vill vara med i utlottningen av en sådan fin radio, länkar givetvis o facebookgillar med. Hadet ott, kram Marie

zαnуα ♥ sa...

Grattis till alla besökare! =)
Självklart vill jag vara med i tävlingen, och jag har lagt upp bil i min sidebar på bloggen samt "gillat" på FB ;)
Att vinna en Robert är en dröm... det finns bara ingen snyggare!

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med och tävla om den fina Radion. Vilken härlig blogg du har!
Maria Bäckman

Mahatma sa...

yippi vad roligt! Jag vill gärna vara med och tävla och allra helst att vinna♥ Elin i Mariefred

Sandra - mamma till Molly sa...

Jag är gärna med och provar min lycka! :D
Gillar på FB (Sandra Li)

Och så har jag bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/february/robert-s-radio-142.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Made bby Ina sa...

Jag är med ;)
Har lagt till en länk på min blogg och även lagt till dina sida på facebook Marina Holmberg heter jag där ;)
Gud så spännande tänk om det blir jag då skriker jag HÖGT ;)

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Läste inlägget om att det stod en Roberts och väntade på en trevlig, snygg och smart besökare...
Det är ju allt som man vill vara så det är klart att jag vill vara med!
Länkar så klart!
Kram Mimmi

Marie sa...

Såååååå snygg! Jag vill vara med! :)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hallå där...

grattis!

klart man vill vara med & tävla...

//Nilla

sandra sa...

Grattis till alla besökare! Klar jag vill vara med i utlottningen av denna snygga radio!

kram sandra

Villa Frejas bokblogg sa...

Snyggaste radion som finns. Klart jag vill vara med och tävla.

Fru W sa...

Stort Grattis till alla besökare!Vilken underbar tävling. Jag är jättegärna med, har länge suktat efter just en sådan lite goding. Fin sida du har. Hittade hit först idag...Trevlig helg på dig och nu håller jag tummarna. Kram Sofia
memmafia@hotmail.com

Anna sa...

OJ! Grattis till alla besökare! =) Självklart vill jag vara med i utlottningen. Jag gillar på Facebook och länkar med bild från min blogg. Hälsningar Anna

Therese sa...

Grattis!!!
Jag vill absolut vara med =)
http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2011/february/radio-14-feb.html#comment
Gillar på FB

Jannica sa...

Klart man är med :D Gillat på fb - Jannica Enneby heter jag där. Och länkat dig här http://jannicaaenneby.blogg.se/2011/february/jag-tavlar-2.html

toves sammensurium sa...

Fikk tilfeldigvis se linken din inne hos Ateljé Skogslyckan,så eg måtte ta meg et besøk hos deg:)Og her var det koslig!!!! Måtte le av "keep calm,call Batman2 - den var ny og herlig:D
JEg har også lenge tenkt å lage innlegg om Svanefors-tekstiler....de har så utrolig mye fint,men jeg klarer ike låne bildene derfra.Men o så mye fint nytt de hadde!!!!Tipper du selger godt av den serien!!!
Jeg er selvøgelig med på Give-away´en din om jeg får...en slik radio har vi nettopp snakket om her i huset og det hadde vært perfekt å vinne en:))))
Så dermed legger jeg link på min blogg,melder meg på Fb hos deg og jeg legger meg også til som følger,du hadde så mange fine innlegg:))) Det er alltid inspirerende og kjekt!!!!
Riktig God Helg fra Tove,Norge:)))
PS - 300000 er jo fantastisk!!!!!!!WoW:)

Maria sa...

Grattis till alla besökare!! Vill självklart vara med i din utlottning. Länkar från min blogg också!

Sanna sa...

Grattis till alla besökare, vill såklart inte missa chansen att vinna en läcker Robert Radio. Länkar hos mig och gillar på Facebook.
Sen är det väl bara till att hålla tummarna.

Margot sa...

Häftigt med sådana siffror!!! Stort grattis! Vill såklart vara med i utlottningen! Länkar och gillar på FB!
Kram Margot

Drömmar och Verklighet sa...

Vad roligt! Grattis :) Jag länkar och gillar på FB :) Kram Anna

Systrarna Virrpannor sa...

Åh en sån underbart fin radio vill jag ha på mitt rum!
Har "gillat" Fritsla Tyglager på Facebook.
Länkar så klart med bild från bloggen.

Kram Emma (lillsyrran)

Pernilla sa...

Jag hoppas turen är med mig denna gång , jag har sucktat efter en robert radio länge nu . Grattis till över 300000 besökare!

// Pernilla

Anonym sa...

Grattis till jubileet!
Den gröna radion ger mig många fina minnen med bla Tio i topp ute i det gröna.
Iréne

Lilla gårdshuset sa...

Grattis till alla besökare!!! Vill gärna vara med. Länkar såklart!

Kramis/Heléne

Villa Carl Larsson sa...

Wohoo vilken tävling. Underbara radio!! Jag vill självklart vara med och länkar även från min blogg.

Kramar Josefin

Pockethexan sa...

Klart man vill va me o vinna en sådan läckerbit...

Länkar hos mig!

Kramis!
från pockethexan själv
<;D

Mia C sa...

Wow vilken siffra!! Grattis!!
Tar gärna chansen att vinna en snygg radio. Länkar och gillar!!!

Anonym sa...

ååååå så snygg,har ingen blogg,men försöker få till ett "gilla" på FB.
Fin blogg!!!Ha en toppen måndag!
Hälsningar från en vitt & kallt Kalix
Kram Erica

Lena sa...

Trevlig blog!

Grattis till så många besökare.
Vill gärna vara med och tävla,
länkar och gillar på fb.

Kram Lena

En helt vanlig mamma sa...

Är med och tävlar givetvis, gillar på FB heter Ulrika Kristensson och länkat i min sidebar på höger sida i bloggen

www.enheltvanligmamma.blogspot.com

Tonje sa...

Klart jeg vil være med på trekningen, ønsker meg en slik radio! Liker på facebook og postet link i bloggen.

Sussi sa...

Oj! Här kommer jag inramlandes i sista minuten...och visst vill jag vara med! STORT grattis till alla besökare!
Kramen
Sussi

Anonym sa...

Hej;) jag är gärna med i utlottning om det går fast man inte har någon blogg? Grattis till alla besökare. kram Camilla

Love and be proud sa...

Hej, jag deltar gärna i utlottning, självklart länkar jag.
Ha en bra kväll!

Mjuka sa...

Länkar direkt!! Den radion är min dröm!!
Jag gillar er på facebook också.
kram Malin

Anonym sa...

Åh vilken fin radio! En sån vill jag vinna!

madicken sa...

Är nog bäst att skrivas en ny kommentar, som anonym kan jag väl inte vinna... Vill gärna vinna en sån här fin radio! Den skulle rocka fett i mitt kök! :)

Unknown sa...

Men kära nån och jösses jag är med på en gång!!!!! KRAM

Nilla sa...

Grattis till alla besökarna !! Inte dåligt !

Självklart vill jag oxå vara med och tävla om denna läckra radio.

Ha de bäst !!
Nilla

Lotten sa...

Wow vilken fin tävling! Grattis till 3hundra tusen besökare!
Jag fixar länkningen direkt och jag har gillat din FB-sida med...

plingan sa...

My god!!! Vilka besökssiffror och vilken utlottning. Detta vill jag inte missa. Länkar och gillar :)
Kram!

Fröken Henriksson sa...

Wow! Vilken läcker radio o vilken mysig blogg du har! Jag vill vara med!! länkar till din blogg o gillar på FB. Ha det gott!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja men som JAG vill vara med och få chansen på den fina rasion .
Länkar och "gillar" på FB .
Grattis till alla besökarna , otroligt !!

Sofia Eng sa...

Jag är säker ute lite försen men jag vill va med att tävla.. kram sofia

Märta sa...

Hänger gärna med på utlottningen! Tänk vad många besökare!
Länkar o facebook.
Kram! Märta

Unknown sa...

En sådan önskar mitt kök sig. Den har tjatat länge nu och mina öron orkar nog inte lyssna mer.

Anonym sa...

*wow* Här bara dräller det av inspiration! Klart man vill hänga med på ett hörn i utlotttningen av en sån cool radio!

Emma sa...

Jag är absolut med! :)

Jag gillar på fb, Emma Karlsson.

Här är min länk http://emmatavlar.blogg.se/2011/february/radio-142.html.

Håller alla tummar och tår!

emmis_soet@hotmail.com

Catarina sa...

Grattis till 300 000 :) självklart vill jag vara med i utlottningen, länkar och gillar på fb :)

Anonym sa...

Tjohoo!! Grattis till finfina siffror!!
Jag vill vara med och tävla!!
livetinnanliten@hotmail.se

Mari sa...

Jag länkar här: http://marzipanart.blogg.se/2011/february/en-lite-raaadio.html och gillar så klart på Facebook.

Millygarden sa...

Åh det vill jag inte missa!"

länkar med detsamma!
Kram Marina

Carita sa...

Jag är gärna med :) Grattis till besökarna!

Länk: http://turkost.blogspot.com/2011/02/roberts-radio.html.
Heter Carita Turkos på FB och har gillat!


Ha en fin kväll! mvh; Carita
turkost@gmail.com.

erika nordin sa...

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar
Gillat på fb

Tanjis sa...

Åh, jag som inte skulle vara med på fler tävlingar..........men jag kan inte hålla mig utan bara MÅSTE vara med på den här.

Länkar och gillar på FB!

Grattis till så många besökare.

/Tanja

Katarina sa...

Gillat och länkat!
Vem vill inte vinna en sån fin radio?? Grattis till alla besökare. Vilken härlig butik - nu måste jag genast leta upp Fritsla på kartan och se om vägarna kan gå förbi någon gång i framtiden :-)

Nanna sa...

grattis,
jag länkar och gillar. kul...

ha det finfint

Anna sa...

Vilken lycka för den som vinner!!
Länkar och "gillar" :)

Mvh/Anna

maria lever sa...

Grattis till framgången, såklart jag vill vara med i utlottningen! Önskar SÅ att just jag får lyssna på den fina radion i vår. Har länkat i min högerspalt och gillat på Fb, namnet är Maria Brander

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

~ Grattis till så många besökare~

Självklart vill man va med och få chansen till världens snyggaste radio.. Håller tummarna hårt för lite tur..
Kraaam Linda

Duse Pasteller sa...

Ojojoj!! FOR en flott gave!
Henger meg på i siste liten!:)
KLem, Janniche

Erika Wilhelmsson sa...

Vilket underbart pris. Men OJ vad många som tävlar. Här har man ju ingen chans alls. Men jag vill säga Grattis och ändå prova lyckan :)

Länkat har jag gjort här. http://noonewantsforever.blogspot.com/p/jag-tavlar.html

Hälsningar
Erikawilhelmsson@hotmail.com

Mrs.Bao 包 sa...

klart jag är med! underbar blogg, underbar radio.

Maria Leek sa...

Ramlade på din blogg av en slump! MEN vad mycket kul jag hittade, så nu är den tilliagd i "mina favouriter" och det är väl klart jag gillar på FB! Framförallt när det står en Robert på spel... Ha det gott!

fröken Sätterlund ✯ sa...

Hittade hit via Nattmia och jag är självklart med och tävlar :) Me <3 Robert!

Ska kika in din blogg nu :) Grattis till besöksantalet - vad roligt!

Jag har länkat hos mig och jag har gillat på FB.

Ha det gott,
kram Therese

Rednoserunpet sa...

får man var med från tyskland?? jag har länkar till din sidor.. grattis till denna siffror.. jag är med med sonar .. men din sidor är fint..

Pernilla sa...

Oj, oj. Hoppas jag hinner.
Har gjort allt som behövdes och nu hoppas jag på lite kärlek en dag som denna.

Anonym sa...

Ist das ein hübsches Radio,zu gern würde ich das gewinnen. Leider kann ich kein Wort schwedisch....
Liebe Grüße
JohannaR

NaehVision sa...

Da bin ich doch gerne dabei und hüpfe in den Lostopf!
LG
Frauke

Nygammalt sa...

Länkar och har gillat din FB-länk :)

Anonym sa...

Inte ett dugg förvånad att du har så många läsare :).. mitt "problem" är att jag får sån inspiration av dej och får så många tokiga (min gubbes ord) ideér som jag vill förverkliga.
Därför vore det underbart att få en egen Robert så kanske jag kan sitta still en stund o lyssna istället för att "flänga" runt.
/Mvh Ruts farmor

Kristin Berggren sa...

Älskar roberts radio! De är fantastiska! grattis till de 300 000 besöken. Mycket fin sida. Har även "gillat" er på facebook. Kram Kristin

Kristin Berggren sa...

Vilken underbar sida. Och grattis till era 300 00 besök. Vill gärna vara med i utlottningen av en Roberts radio, dessa läckerbitar! har också "gillat" er på facebook. Kram Kristin

Anonym sa...

Vilken fin sida! Grattis till 300000 besökare! Och att vinna en roberts radio vore ju roligt, sån läckerbit. Har också "gillat" er på facebook, det vill man ju =) Kram Kristin tintin_84@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin