söndag 26 december 2010

My fav spot





Jag har suttit en bra stund och lagt in bilderna från julafton i datorn. Sitter gärna vid vårt lilla bord i vardagsrummet just nu för där har vi skön golvvärme... Den som inte trivs med värmen är azalean. Är inne på min tredje... Den får vatten nästan varje dag, men inte...

Här kommer lite pics från "min" plats! Min bokhylla (som börjar bli för liten - i mitt nästa hus blir det bibliotek) skymtar i bakgrunden. Det har ju inte varit "inne" med bokhylla på länge, men nu är den på g in i hemmen igen enligt Lotta Alvar på Moderådet! Mitt hem skulle inte vara komplett utan mina böcker, så dom hänger med i alla svängar...
Bord och stolar från Artwood, fågelbur för värmeljus från PB Home, Ljusstake i mässing - väldigt gammal och blomkruka i Köpenhamnsmodell från 1800-talet köpt hos Garbo.

Nu ska vi inventera så jag ska klä mig varmt, dra på min uggsen och gå till jobbet! Det blir alltså ingen mellandagsrea för fröken Svensson... See ya!


4 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Så vackert! Jag är en sucker för bokhyllor; gärna överfulla såna.

Bella sa...

GOD JUL & God Fortsättning!! Hoppas du haft en riktigt mysig och trevlig jul med familjen!

Så vackert du har det hemma, det är inte för inte att du jobbar med det du gör :)

Ta hand om dig i kylan

Kramar Bella

Pernilla sa...

Ååå, vill också ha bokhylla!
Kram!!!

Stjärnor & Champagne sa...

Så fint, måååånga böcker. Fru K i detta hus har lämnat allt till loppis...Ta på dig uggsen du för frysa behöver du ju inte med dom, världens bästa stövlar. P & K Anne

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin