måndag 26 juli 2010

Ny vecka!



Oj, vad det rusar på i almanackan! Snart är juli över och vi kan se tillbaka på en underbar sommar! Det ser ut att bli ännu en vacker dag; solen glittrar i vått gräs efter gårdagens och nattens regn. Temperaturen sjönk betydligt, men det ska bli varmt igen! Jag är uppe tidigt för att hinna med lite fix före jobbet. Härligt! Min dammsugare strejkar, men min händige papps ska kolla på den idag. Kan ju inte vara utan den någon längre stund...

Jag håller även på med ett roligt projekt; en byggfirma har flyttat in i nya lokaler och vill ha hjälp med en del "mjukvaror". Spännande.

Önskar er en underbar start på veckan! Tack för att ni kikar in! Nu: off to work!

Fina bilder från Kvänum.

4 kommentarer:

Hjemmekjær sa...

Åh, nydelige detaljer til kjøkken....

A House With A View sa...

Kvänum kan dom, superfint kök!

Kramiz aka

Jenny sa...

Hej Lena!
Ett Kvänumkök står högt på önskelistan hos mig;)

Ha en toppenvecka du oxå!

Kraam Jenny

Bella sa...

Fina bilder du visar!!

Hoppas din käre far fick ordning på dammasugaren, man kan ju som sagt inte vara utan den allt för länge :)

Kan förstå att ni har fullt upp varje då, så trevlig och mysig som din butik är. Har man varit där så vill man åka tillbaka så fort det bara går!!

Ta hand om dig i semesterstressen

Kramar Bella

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin